روز شنبه بیستم اسفند ماه دو تن از نیکوکاران به نامهای سرکار خانم زهرا الستی و سرکار خانم دکتر آزاده حسینی برای آشنایی بیشتر با انواع فعالیتهای بنیاد در محل ساختمان اداری بنیاد حضور یافتند و در جلسه ای همدلانه با مسؤلان بنیاد: جناب آقایان دکتر باقری، دکتر باباخانی و سرکار خانم دکتر هادوی دربارۀ فعالیتهای نوزده سالۀ بنیاد گفتگو کردند. این میهمانان گرامی ضمن ابراز قدردانی از خدمات بشردوستانۀ بنیاد، علاقه خود را به همیاری با بنیاد اظهار نمودند.  

در این جلسه دربارۀ راهکارهای ترویج نیکوکاری و ترغیب خانواده ها به فعالیتهای نیکوکارانه، تبادل نظر شد. برخی از پیشنهادات از این قرارند:

  • خانواده ها می توانند با حذف برخی از تشریفات غیر ضروری و پر هزینۀ مراسم خانوادگی، در هزینه ها صرفه جویی کرده و در عوض این هزینه ها را در امور نیکوکارانه صرف کنند. به طور مثال با حذف بنر و ...از مراسم غم و شادی و از این قبیل کارها، مبالغی صرفه جویی می شود. با این کار امکان پرداختن به امور خیریه فراهم می گردد. گاهی همین مبالغ می تواند جان بیماران نیازمند را نجات دهد.
  • یافتن راهی برای سازماندهی کمکهای خُرد خانواده ها که در دورهمی های خانوادگی جمع آوری می شود.
  • می توان با اطلاع رسانی جهت نذورات را به سمت واریز نقدی به حساب بنیاد تغییر داد تا متناسب با علاقمندی های خیران برای اهداف بنیاد هزینه شود.
  • می توان شبکه هایی از خیران در گروههای مختلف ایجاد کرد. به طور نمونه ایجاد شبکه ای از بانوان علاقمند به امور خیریه که دانش آموختۀ دانشگاه فردوسی مشهد هستند.
  • بنیاد توانسته است برای جلب نظر خیران اعتمادسازی نماید و همچنان باید به این موضوع توجه خاص شود.

این بزرگواران ضمن تشکر از بنیاد بابت دعوت از ایشان و حضور در این جلسه اظهار داشتند هر کدام از ما می توانیم سفیران حُسن نیت بنیاد باشیم.

 در پایان جلسه نشانِ بنیاد همراه با دو کتاب «بنیادی از دانایی و وارستگی» گردآوری دکتر علی دلگشا و «فرزانه توس» نوشته دکتر سلمان ساکت به این دو خیر بزرگوار اهدا شد.