تبلور همدلی و مهرورزی

 

در سالی که گذشت سرکار خانم دکتر هادوی، عضو محترم هیئت امنای بنیاد، طرح و ایدۀ بازراچۀ نیکوکاری را پیشنهاد کردند و به دنبال آن جلسهای در تاریخ 24 تیرماه 1401 با حضور بانوان نیک اندیش در محل اتاق شورای بنیاد دانشگاهی فردوسی تشکیل شد. بانوان نیکوکار در خصوص راه اندازی بازارچۀ مهربانی به تبادل نظر پرداختند. این بازارچه، که از اقدامات تازۀ بنیاد است به همّت همیاران بنیاد و در جهت تأمین اقلام مورد نیاز دانشجویان نیازمند و کاستن از دغدغۀ آنان،برای نخستین بار از 24 آبان ماه تا 3 آذر ماه 1401 به مدت 9 روز از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر درمجاورت سالن اجتماعات مهر و ماه برگزار شد.

کالاهایی که در این بازارچه عرضه شدندعبارت بودند از: کتاب، پوشاک مردانه و زنانه، کفش، نوشت افزار، لوازم آشپزخانه، ظروف، پتو، لوازم برقی، زیور آلات، حبوبات، و بسیاری اقلام دیگر.

همکاران بنیاد کالاهای اهدایی خیران و همیاران را،که به بنیاد سپرده شده بود، با قیمت های مناسب و در حد توان خرید دانشجویان عرضه کردند که مورد توجه و استقبال دانشجویان قرار گرفت. در برپایی این بازارچه تعدادی از دانشجویان داوطلب در قالب کار دانشجویی با بنیاد همکاری کردند. امید است بازارچه های مهربانی از این دست به شکلی روشمند  ادامه پیدا کند.