ششمین گردهمایی سراسری خیرین آموزش عالی کشور

روز چهارشنبه 24 خرداد ماه جاری در هتل پردیسان مشهد برگزار شد. این مراسم به همت بنیاد حامیان علم و فناوری ایران و بنیاد دانشگاهی فردوسی انجام شد و در آن خیّرانی از بنیادهای حامی دانشگاهی سراسر کشور حضور داشتند.

ششمین گردهمایی سراسری خیرین

در این مراسم ابتدا جناب آقای دکتر امید، مدیر عامل و عضو محترم هیئت امنای بنیاد حامیان علم و فناوری، گزارشی از این بنیاد را ارائه کردند و در ادامه جناب آقای دکتر لطفی، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فردوسی، دربارۀ حمایت از کرسی های پژوهشی و فناوری، و نیز حمایت از دانشجویان متقاضی حمایت مالی سخنرانی کردند.

 5  6  7   دکتر امید

مستند تلویزیونی مهندس مهدی مروّج تربتی اولین مستند از سلسله مستندهای حامی خیرین بود، که ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آن را تهیه کرده بود و در این مراسم رونمایی شد. در ادامۀ مراسم جناب آقای مهندس مستشاری، نائب رئیس محترم هیدت امنای بنیاد دانشگاهی فردوسی و پس از ایشان دکتر زمانیان، معاون محترم وزیر علوم سخنرانی کردند.

مستند تلویزیونی مهندس مهدی مروّج تربتی
بعد از استراحت و پذیرایی، پویش حمایت از طرح های فناورانه و نوآورانه دانشجویی با صحبت های جناب آقای دکتر بطحائی، عضو محترم هیئت علمی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی، آغاز و از خیرین حاضر در مجلس برای جلب حمایت مالی از این دانشجویان کمک گرفته شد.
مراسم تا ساعت 13 ادامه یافت و بعد از نماز و صرف ناهار در ساعت 14 پی گرفته شد. نشست هم اندیشی خیرین و مسئولین ستاد خیرین وزارت عتف در مورد مسائل، مشکلات و پیشنهادات خیرین و مدیران بنیادهای حامی دانشگاه ها قسمت بعدی مراسم بود که تا ساعت 16 ادامه پیدا کرد و پس از آن میهمانان از طرح های خیرین بنیاد دانشگاهی فردوسی و موزۀ دانشگاه فردوسی مشهد بازدید کردند.
از نکات جالب توجه در حاشیه مراسم غرفۀ پر و پیمان بنیاد دانشگاهی فردوسی بود.که توجه و تحسین میهمانان را برانگیخت.

 

غرفه بنیاد دانشگاهی

 

ششمین گردهمایی سراسری خیرین آموزش عالی کشور

برا دیدن تصاویربیشتر اینجا را کلیک کنید